כתובת אמצעי התקשרות איש קשר חניה נגישה דרך נגישה עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים לולאת השראה עמדת המתנה נגישה שירותים נגישים נגישות השירות
אבשלום גיסין 98 פתח תקווה

טלפון:03-5655524

אימייל:

adishveka@samelet.com

עדי קיים קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

אולמות תצוגה:

כתובת אמצעי התקשרות איש קשר חניה נגישה דרך נגישה עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים לולאת השראה עמדת המתנה נגישה שירותים נגישים נגישות השירות
יגאל אלון 90, תל אביב
טלפון:03-5655524

אימייל:

adishveka@samelet.com

עדי קיימת חניה בשטח ציבורי סמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
המנופים 15, הרצליה
טלפון:03-5655524

אימייל:

adishveka@samelet.com

עדי קיימת חניה בשטח ציבורי סמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
דרך יפו 154, חיפה
טלפון:03-5655524

אימייל:

adishveka@samelet.com

עדי קיימת חניה בשטח ציבורי סמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
דרך בית לחם 146, ירושלים
טלפון:03-5655524

אימייל:

adishveka@samelet.com

עדי קיימת חניה בשטח ציבורי סמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
האצ"ל 18, ראשל"צ
טלפון:03-5655524

אימייל:

adishveka@samelet.com

עדי קיימת חניה בשטח ציבורי סמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה ועוד.

 

הדרכות לנציגי  שירות

.אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות  ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

 

מוקד טלפוני נגיש

מתקיימים התאמות נגישות  לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

 

ניתן לשלוח פקס למספר: 077-6036788

 

או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: adishveka@samelet.com

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. כ- 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר.

 

תפעול האתר ועזרי נגישות

 

  • נמצא כפתור (האייקון) בחלקו העליון בשם "הצהרת נגישות", בו מופיע הדרכה להנגשת האתר ע"י רכיבי הנגישות.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות

 

ע"י פניה לרכזת הנגישות עדי שויקה.

 

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

  • שם : עדי שויקה
  • טלפון : 03-5655524
  • טלפון נייד: 054-9770817
  • פקס : 077-6036788
  • דוא"ל adishveka@samelet.com :

 

 

תאריך עדכון אחרון 29/02/2024